سیاست حریم خصوصی

تعریف مشتری یا کاربر

مشتری یا کاربر به شخصی گفته می‌شود که با اطلاعات کاربری خود که در فرم ثبت‌نام درج کرده است، به ثبت سفارش یا هرگونه استفاده از خدمات طیف رویان اقدام کند.همچنین از آنجا که فروشگاه طیف رویان یک وب‌سایت فروشگاهی آنلاین است، طبق قانون تجارت الکترونیک مشتری یا مصرف کننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفه‌ای به خرید کالا یا خدمات اقدام می‌کند.

تعریف فروشنده

محصولات ارایه شده در وب‌سایت که شامل محصولات یکبارمصرف آزمایشگاهی است توسط طیف رویان تولید شده اند و تماما مجوز های لازمه را کسب کرده اند.

  • مسئولیت‌های مربوط به کیفیت، قیمت، محتوا و شرایط محصول بر عهده طیف رویان است.
  • فاکتور کالاهایی که در سایت به فروش می رسد، در صورت درخواست خریدار توسط فروشنده ارسال می‌شود.
  • سفارشاتی که طی ساعات اداری به ثبت برسند بایستی حداکثر طی 72 ساعت کاری به دست مشتریان تهران برسند و برای مشتریان سایر شهرستان ها ظرف همان مدت زمان تحویل باربری خواهند شد.
  • در صورت بروز تاخیر در پردازش سفارش شما، این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شده و طیف رویان تلاش خواهد کرد محصول/محصولات مورد نظر شما را ظرف کوتاه ترین زمان ممکن ، ضمن هماهنگی با شما تامین کند.
  • در شرایط خاص مثل فروش شگفت‌انگیز، احتمال لغو شدن سفارش مربوط به محصولات به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و طیف رویان مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش‌‏گیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از سرویس‌‏ها و خدمات طیف رویان استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا خرید می‏‌کنید و یا به طیف رویان ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که طیف رویان به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد. جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد طیف رویان برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه طیف رویان را در پروفایل خود لغو کنند. همچنین ممکن است طیف رویان برای برخی کاربران یا مشتریان خود، سوال نظرسنجی ارسال کند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

طیف رویان به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند. طیف رویان متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت طیف رویان ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات طیف رویان ، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، داده‌ها و کلیه محتوای تولید شده توسط طیف رویان جزئی از دارای های معنوی ما محسوب می‏‌شود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار طیف رویان است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای ما محفوظ می‏‌دارد. علاوه بر این، اسکریپت‌ها، و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجاد شده توسط طیف رویان و علائم تجاری ثبت شده نیز در انحصار طیف رویان است و هر گونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد.

کاربران مجاز به بهره‌‏برداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هر گونه استفاده از مشتقات وب‏‌سایت طیف رویان و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هر گونه استفاده از داده کاوی، روبات، یا روش‌‏های مشابه مانند جمع آوری داده‌‏ها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق به صراحت برای طیف رویان محفوظ است. در صورت استفاده از هر یک از خدمات طیف رویان ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما ، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.teifrooyan.com است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرس‏‌های رسمی و تایید شده در سایت، با شما تماس نمی‌‏گیریم. وب سایت طیف رویان هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از www.teifrooyan.com ندارد و هیچگاه با غیر از راه های ارتباطی ذکر شده در سایت با شما تماس نمی گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط ، می توانند از آدرس های ذکر شده در بخش تماس با ما استفاده کنند.